Afternoon...

Publicerad 2012-12-08 15:49:45 i

God eftermiddag/kväll kära vänner!
 
Nu har jag gjort...En massa...Men inte pluggat...Måste göra det nu!
 
Har i alla fall lyckats fixa en hel del andra saker och lyssnat på Elvis. Nu sitter jag och lyssnar på Animal med Neon Trees ochh ska snart ut och skotta i kylan. Själv -.- Jaja, det blir klart någon gång!
 
 
Hoppas att ni alla har en toppenlördag! Jag lovar att jag ska bli roligare på måndag! ^^ Då är jag av med allt tungt skolarbete!
Vad vill ni ha då? Julrecept kanske? ;)
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Postat av: Elvis

Publicerad 2012-12-08 15:52:05

haha jag ba Va har du lyssnat på mig? :O xD

Svar: Haha xD
Josephine Alexis

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-12-08 15:55:20

I lagom mängd gillar jag också att skotta snö. Min Sophie hade fixat tills vi kom från det varma landet. Vilken kontrast att ena dagen gå och bada i ljummet havsvatten till flera minusgrader och snö.

Svar: Haha ja det är en stor omställning! :)
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela