Bowl

Publicerad 2012-12-30 16:34:00 i Life In General,

God eftermiddag/kväll kära vänner!
 
Jag älskar att bowla - och gissa vad jag ska göra ikväll? Hoppas att jag vinner över min motståndare ;D
Vet inte riktigt varför, men jag börjar tänka på den där scenen i Grease 2 när alla plötsligt hoppar upp på borden och slänger sig över banorna xD
Se scenen här!
http://www.youtube.com/watch?v=KWKu1BbZhkQ&list=PL0AED7F18B8F85C1A
 
Haha, vet inte riktigt om min bowling kommer att bli såhär - men om jag ska bli skådis hoppas jag att jag får göra det här någon gång ;)
 
Vad gör ni ikväll?
Bowlingkramar,
 
Josephine<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela