Christmas Lights...

Publicerad 2012-12-12 17:48:00 i Life In General,

God kväll kära vänner!
 
Ikväll börjar jag känna att julen verkligen är på väg! Älskar mörkret snön i år (vilket är ovanligt för att vara mig!). Antar att första julen i Sverige på fem år förändrar känslan helt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär såg jag ut när jag kom hem idag ^^ De röda lyktorna runt min dörr kastade ett vackert ljus över ansiktet...Blev riktig julstämning!
 
 
Har ni pyntat något än?
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela