FRIIIIDAYYY! :D

Publicerad 2012-12-14 11:10:16 i Life In General,

God morgon kära vänner!
 
 
Idag känner jag att det kommer att bli en riktig toppendag! 
 
Jag tränade igår igen - SH'BAM på Sats. Tipsar er starkt att prova det - det är jättekul!
 
Ikväll blir det mys och förberedningar med familjen för imorgon och imorgon blir det en massa mys hemma med vänner! Förhoppningsvis ska jag också kunna dra med mig syrran på bio på måndag.
Kan inte fatta att det är en vecka kvar till jullovet! Ska bli så skönt! Och så ska jag blogga en massa kul för er! Recept och härliga tips för ett mysigt hem och en mysig jul.
 
 
Nej, nu ska jag fortsätta koda min hemsida på webblektionen - vi hörs mer ikväll!
 
Kramar och kärlek,
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela