Gone Again...

Publicerad 2012-12-03 20:47:36 i I'm "tipsing",

Hej Vänner!
 
Jag ber återigen om ursäkt för mitt mystiska försvinnande. Helgen har varit fylld av fixande och donande och jobba och möten och allt möjligt. Blir bara trött om jag ska förklara allt helt enkelt ^^
 
I alla fall så har jag idag på kvällen stuckit ut och fikat med en bästis i Gamla Stan och promeneret under de vackra ljushängerna som trängs mellan hustaken där. Riktigt mysigt och det är ett starkt tips av mig att ni ska sätta er där på ett mysigt café vid ett fönster och helt enkelt bara mysa med någon ni tycker om (som kanske mig till exempel ^^).
 
Nu har jag en massa saker som jag måste göra! Har ett matteprov nästa vecka, en historiauppsats, två svenskaupgifter + jobb som ska vara färdiga och pluggade inför nästa vecka, så nu ska det bli full fart!
 
Vi hörs mer imorgon!
Peppa mig! <3
 
Vinterkramar,
 
Josephine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela