It's finally Christmas!

Publicerad 2012-12-21 19:53:11 i Life In General,

God kväll kära vänner!
 
 
Jag ber åter om ursäkt för mitt mystiska försvinnande - har haft en massa skolarbete och sysslor som hamnat i vägen för mitt skrivande. Men nu är jag tillbaka och fit for fight! ;D
 
Morgonen började sådär med att jag var nära att halka omkull sisådär tre gånger, stressade (jag är extremt stresskänslig!) och dessutom glömde mina uppvärmda lussebullar hemma som jag skulle ha att mumsa på till julfilmen vi skulle titta på med klassen i skolan. Men men! Dagen har slutat bra i alla fall!
 
I dag har jag avvrkat mitt första besök med min fader i Vällingby centrum. Pappa singerade och sedan gick vi och tog en mysig fika på ett sött kafé där med en av hans skrivarelever. Det blev en lång och trevlig eftermiddag med god fika och mycket trevligt sällskap!
 
 
 
 
 
 
 
Dessutom kunde jag inte bestämma mig för vilken av mina broscher som jag ville ha på min röda kavaj idag - så jag beslutade mig helt enkelt för att ha allihopa ^^
 
 
Har ni haft en bra fredag?
 
Julkramar,
 
Josephine<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-12-26 21:44:36

Alla broscherna är väldigt fina. Fick du ingen kommentar? av dessa personer du var du med. Jag gillar julaktiga saker när det är Lucia/ jultid.

Svar: Tack så mycket! <3 Nej inte dirket...Mina kompisar hade inte klätt upp sig för avslutningen och det blev inte riktigt en big deal men jag gillar själv att klä upp mig för högtiderna så jag beslutade mig att göra det! ^^
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela