Lovely Patterns...

Publicerad 2012-12-25 23:38:00 i Fashion Coma,

God kväll kära vänner!
 
Sitter och lyssnar lite på Bruno Mars nya skiva och tittar igenom en massa fina klänningar som jag gärna skulle klicka hem ^^ Här är tre som jag tycker är väldigt vackra...
 
Tycker att den längst till vänster påminnert lite om en av Alexander McQueens föredetta kollektioner...Den i mitten känns på något sätt lite vintage och den längst till höger är väldigt härlig, nästan lite "påfågel-aktig" i kjolen. Vad tycker ni? Vilken är favoriten? ;)
 
Alla från ASOS. Hitta nr. 1 här: Prom            Hitta nr. 2 här:Dress-         Hitta nr. 3 här: Dress- 
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Postat av: embla

Publicerad 2012-12-26 16:23:07

jag gillar den i mitten :D

Svar: Me too ^^
Josephine Alexis

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-12-26 21:37:46

Längst till höger är min favorit. Mitten är också snygg och kommer som 2:a. Du är en fena på att hitta läckerbitar. Jättekul att följa din blogg. Extra kram för att det är julhelg<3

Svar: Åh tack Anitha! Ja dem är jättesnygga! På något sätt gillar jag faktiskt också klänning 1, tycker att den är väldigt häftig då det är lite Alexander McQueen-feeling på den! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela