Lovely snow...

Publicerad 2012-12-08 11:51:09 i I'm thinking of...,

God förmiddag kära vänner!
 
Imorse vaknade jag upp med lilla Sigge tätt bredvid mig - han är en riktigt liten värmeflaska ^^
 
I alla fall så får ni tro det eller ej - men Florida-tjejen älskar snö i år. Ja! Ni hörde rätt!
Nu på kvällarna när jag är ute och promenerar med Siggis älskar jag den vita färgen, krasandet under fötterna.
Har mycket att göra just nu dock, men önskar mer än allt att jag snart ska kunna sitta och mysa i mitt rum med en bra bok, en kop varm choklad och en massa ljus! Men har mycket att göra både idag och imorgon. Måste skriva klart en historiauppsats, två novelreflektioner, träna till matteprovet på måndag plus lämna in jobb till min chef. Mycket nu men på måndag släpper de och förhoppningsvis kommer jag att kunna ta det lite lugnare innan lovet.
 
Hoppas att ni alla har en toppenlördag! vi hörs lite senare i eftermiddag!
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3
 
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-12-08 15:47:38

Du får en varm kram och en lyckospark för att du klarar alla dina uppgifter med stor belåtenhet. <3

Svar: Tack Anitha! Skicka en stor kram tillbaka! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela