Penpals

Publicerad 2012-12-29 16:56:00 i Adventures,

God kväll kära vänner!
 
Jag har många gånger om funderat över att skaffa en brevvän. Jag har haft en förr när jag var liten som jag hittade i Julia-tidningen, men vår kontakt rann ut i sanden. Med andra ord  - jag ingen aning om vad som egentligen hände med det.
 
Nu har jag i alla fall tagit tjuren vid hornen och skaffat en svensk brevvän. Hon är jättetrevlig och det är verkligen riktigt roligt att kunna prata med någon utomstående, lära känna någon i grunden. Vi kan prata om allt och jag känner verkligen att jag blir både lycklig och mår bättre när jag pratat med henne.
 
Jag vill dock också ha en brevvän från något annat land också, det hade varit jättekul!
 
Så nu sitter jag på olika "Penpal"-hemsidor och letar efter en spännande kandidat - hoppas att jag hittar någon rolig!
 
Ett tips för er som vill ha brevvänner är att ni antingen går in på den svenska hemsidan Brevvansformedlingen.se - fär jag hittade min brevvän - eller att ni googlar på "brevvän" eller "international penpals", så kan jag lova att ni hittar en bra hemsida att leta på.
 
Hoppas att ni alla har en toppenlördag! Myser ni i soffan kanske? Det tycker jag är en bra sysselsättning i så fall!
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela