Sleepover!

Publicerad 2012-12-28 17:35:48 i Life In General,

God kväll kära vänner!
 
Från eftermiddagen igår till förmiddags idag hade jag en liten mysig sleepover med mina bästisar! Vi firade ut julen och dessutom hade vi ett litet sent firande av min födelsedag (bättre sent än aldrig xD). Jag fickmassa fina presenter, vi åt god mat och tittade på en hystieriskt rolig och härlig film jag fått i julklapp!
                     
Jag fick det här underbara halsbandet...
 
 
                                             
Den här häftiga boken...
 
+ ett jättefint halsband till, en härlig bodysplash, en massa smaskig choklad och...hmm...hur ska jag uttrycka mig? Jo! En oväntad present också som jag inte tänker skriva här xD
 
 
Nu ska mamma och min syster på konsert så pappa och jag ska äta tortellini och titta på våra kompisar Al Pacino, Jack Nicholson, Tom Hanks och de andra ;)
 
Har ni haft en bra fredag? :D
 
Btw! Ska snart visa en massa fina bilder från julafton!
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela