VS Fashion Show

Publicerad 2012-12-25 21:31:00 i Fashion Coma,

God kväll kära vänner!
 
Jag har precis tittat klart på Victoria's Secret Fashion Show - and it was amazing!
 
Jag bara älskar Victoria's Secret, det är verkligen ett av mina absoluta favoritaffärer. Man blir så uppiggad och glad när man går inne i butikerna och man känner sig även väldigt vacker och fin när man kommer ut med en av de glamourösa väskorna i handen...
 
På tal om det började mamma prata om att hon tyckte att jag skulle vara med där. Nå? Vad tycker ni? Ska kanske bli lite mer vältränad men jag tror nog att jag skulle passa in bra  - och ha kul!
 
Vad tror ni? ;)
 
Här är lite bilder från årets vackra show!  
 
  
En av mina favoritänglar - Alessandra + en av mina favoritoutfits i år ^^
 
   
Också en av mina favoritoutifts...<3
 
 
 
 
     
 
 
 
 
Adriana öppnade showen i denna magnifika cirkuskreation...;)
 
Nå, vad tyckte ni? Lika fantastisk som vanligt? Detta är inte bara en modeshow, det är utan tvekan en konstshow också!
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-12-26 21:40:52

Min Emelie tipsade om programmet. Annasr hade jag aldrig ens sett skymten av dessa kreationer. Läckert. Visst skall du söka och jag hoppas du kommer med. Du är lång ståtlig och kan föra dig snyggt. Håller tummarna för ditt intresse.

Svar: Vad roligt! Älskar verkligen VS showen! Man blir så uppiggad och allt är så vackert ^^ Tack! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela