A Lot Of Good Things

Publicerad 2012-11-01 18:15:52 i Adventures,

God kväll kära läsare!
 
Jag är jätteledsen att jag inte gjorde det jag skulle igår - nämligen att skriva all de underbara tips jag hade inför Halloween till er. Jag ber om ursäkt för detta - men mycket hände igår!
 
Jag var för det första på shoppingcentret Emporia som nu öppnat i Malmö - Skandinaviens största shoppingcenter!
Efter detta så var jag på en halloweenfest hos en kär vän här i Skåne och därför - som ni kanske förstår - så hade jag ingen möjlighet att sätta mig vid en dator.
 
I alla fall - mycket har hänt. Jag är dessutom extra extra överlycklig idag eftersom att jag fått mitt första riktiga jobb! :D Det ska bli så spännande och roligt - och det är dessutom en riktigt bra erfarenhet i kombination med min gymnasieutbildning!
 
Ikväll blir det ännu ett födelsedagsbarn att fira - en riktigt god vän! Hoppas att hon haft en riktigt bra dag!
 
Jag återkommer imorgon med en del mycket roligare inlägg. Recept, bilder - ett roligt inköp! - och en massa kul.
 
Hoppas att ni har en underbar kväll!
 
Höstkramar,
 
Josephine
 
 
Jag som den ryske vampyrpojken Dimitri på en halloweenfest förra året ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela