Cleaning Cleaning...Cleaning Can Be Fun!

Publicerad 2012-11-11 15:30:38 i

God eftermiddag kära vänner!
 
Mina kompisar tycker att jag är sjuk. Det kanske beror på att jag säger till dem att jag stundtals gillar att städa, tvätta eller stryka. Dem tittar på mig som om jag var vansinnig.
Hmmm...Det kanske jag är. Men se det ur min synvinkel: Är det inte underbart att gå in i ett rum som doftar friskt och gott, där lakanen är mjuka och nytvättade och allt är dammsugat, putsat och avtorkat?
Jag får låta sjuk i huvudet. Men när det är rent och doftar gott mår jag bättre. Jag blir lycklig och allt känns roligare ^^ Oh god, jag kanske låter lite galen...
 
I alla fall så har jag precis gjort klart ett jobb - så nu ska jag fortsätta med att inreda mitt skrivbord med grejerna som var i de gamla - som fram tills nu har stått och trängts i mitt rum. Ska se till att jag hinner med så mycket som möjligt!
 
Har ni alla en bra söndag? Det hoppas jag!
 
Vi hörs lite senare imorgon, för då tänker jag berätta om en massa roliga saker ;)
Until then, stay cool!
 
Höstkramar,
 
Josephine<3
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-11-11 16:39:05

Så vacker porträttbild på dig<3 Du är så förståndig och klok.Jag kan bara hålla med dig om frisk lukt när tvätten är nystruken är gudomlig. Snyggt är det också när det är slätt och utan skrynklor.

Svar: Åh tack så myckt Anitha! Visst är det så? Jag hatar när det inte är städat och allt är struket och fint. Visst får folk tycka att jag är galen, men det är så jag fungerar ;) <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela