Going To The Gym...

Publicerad 2012-11-08 14:03:00 i

Hej vänner!
 
Sitter just nu på rast inne i webbrummet på skolan. har haft webbutveckling hela dagen - vilket jag kommer att ha fram till halv fem. Efter det tänkte jag dra till gymmet för lite SH'BAM. Doesn't ring a bell? Det är ett 45 minuter långt pulsdanspass som är skitroligt. Alla ni som går på Sats - eller funderat på att börja - måste prova. En riktig pick-me-up efter en seg dag (fast min varit bra^^).
 
Här kan ni bli medlemmar eller läsa mer!:http://www.sats.se/
 
Kommer med lite roligare saker ikväll people, lite tips inför fars dag?
 
Ha det så bra så länge!
 
Höstkramar, 
 
Josephine<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela