Good Morning/Good Day!

Publicerad 2012-11-09 11:11:51 i

God morgon/God dag kära vänner!
 
Ska precis börja jobba med webbutveckling igen som jag gjorde igår - vilket jag ska göra hela dagen idag med.
 
Efter skolan ska jag träffa min bästa vän Elvis (har inte sett henne på en månad, längtar så!)
Tänkte ta en fika med henne på café Rittorno på andra sidan gatan från Vasaparken och sedan kanske promenera lite i gamla stan. Alla som är där kanske kan skriva ett mess så kan vi hälsa? :)
 
Hoppas att ni har en bra början på er fredag - det har jag!
 
Vi hörs mer ikväll. håll i hatten!
 
Höstkramar, 
 
Josephine<3

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-11-09 11:22:36

Ha det härligt i höstvädret och fina Gamla stan. Jag hade gärna delat det med dig.

Svar: Åh tack så mycket Anitha! Detsamma! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela