Guess what I got?

Publicerad 2012-11-14 23:18:00 i Fashion Coma,

God kväll kära vänner!
 
Idag slutade jag tidigare från skolan och har därför kunnat ta det lugnt lite hemma (trots att jag inte har tid med det för jag har en massa att göra!). Det var skönt att få koppla av ett tag i alla fall och titta lite på Project Runway ^^
 
I alla fall har ni kanske fåt en nys om att jag har skaffat en ny lur. Men inte vilken som helst!
Efter min och mammas långa diskussion om att jag borde skaffa en ny telefon blev jag plötsligt väldigt sugen och gick ut på internet och började söka. Det sista jag vill är att vara mainstream - jag ville helt enkelt ha något som stack ut ur mängden och var lite speciellt. Lite som the black sheep - som jag ofta är.
 
Jag hittade den perfekta telefonen för mig! Den är jättesnygg, clean i designen och väldigt smakfull. Ingenting som ni antagligen kan gissa vad det är dock...;)
 
Jag ska ge er en liten ledtråd så att ni kan fila på det: Mobilen leverareds snyggt i en svart läderbox med matchande sammet inuti...
 
Har ni kommit på det? Om ni inte har det kan jag i alla fall trösta med att jag kommer att visa upp min nya diamant för er i mitt inlägg imorgon kväll. Undrar om ni kommer att tycka att mobilen passar mig lika bra som jag gör...
 
I alla fall så börjar det bli läggdags för min del. Med andra ord: Jag måste ladda upp inför 5,5 h webbprogrammerings-kurs imorgon. Fun! :D
 
Hoppas att ni alla haft en toppendag och kommer att sova gott!
 
Höstkramar,
 
Josephine<3 (Ska jobba på en ny snygg bloggheader snart...;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela