I'm back - with a nice appetizer!

Publicerad 2012-11-27 21:43:00 i Food Love,

God kväll kära vänner!
 
Jag ber om ursäkt för det långa uppehållet - vet helt enkelt inte var tiden tog vägen. Ska göra ett inlägg imorgin där jag förklarar vad som hänt den senaste tiden. Men nu - en härlig förrätt som syrran är "uppfinnare" till ;)
 
Bacon-och-spenat-croustader...Mums!
 
Detta behöver du till cirka 6-8 personer:
1-2 paket Croustader (de små i 24-pack passar bäst för detta!)
1-2 300-gramsförpaningar Philadelphia-ost
Bacon (3 paket)
1-2 200-gramspåsar Spenat
 
Gör såhär: Hacka spenaten i småbitar. Häll smör och spenat i en kastrull och koka upp tills spenaten är mjuk. Blanda spenaten med Philadelphia. Klipp/skär baconen i små små bitar och stek tills bitarna är härligt knapriga. Lägg en tesked baconbitar i botten på varje croustad och tillsätt sedan spenatblandningen. Klart! <3
 
Perfekt förrätt på en trevlig middagsbjudning!
 
 
Hoppas att ni haft en underbar tisdag - det har jag! Vi hörs mer imorgon!
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela