It's A Dark Day...

Publicerad 2012-11-19 18:39:49 i

God kväll kära vänner.
 
Jag är ledsen att jag inte är så supersprudlande glad idag här på bloggen, men det har inte varit en bra dag på många sätt måste jag tyvärr säga. Jag hade Nationellt prov - tal i svenska idag, vilket gick jättebra. Efter det hade jag utvecklingssamtal som också gick väldigt bra. Trots detta fick jag beskedet att en kär vän till familjen i Las Vegas har gått bort från oss. Jag har inte sett honom sedan jag var fem år. Jag hade så gärna viljat träffa honom igen´- men tiden gav mig inte tillfälle. Därför vill jag be för att vår vän, Jeff - sover gott i himlen och har blivit av med sina smärtor. Familjen skickar tankar till dig ikväll och vi hoppas att du får ett underbart liv på andra sidan.
 
Jag hoppas dock att ni andra har haft en bra måndag. Alla dagar kan inte vara bra för alla - eller hur?
 
Vi hörs senare <3
 
Josephine<3

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-11-19 18:44:41

Goa Josephine så fint du skriver och tänker. Jag tror också att din vän Jeff får det bra även i fortsättningen utanför jordelivet. Tänker extra mycket på dig och din familj <3

Svar: Tack Anitha<3
Josephine Alexis

Postat av: Eva

Publicerad 2012-11-20 04:10:17

Fina Josephine så vackert du skriver. Du har ett stort hjärta.

Postat av: Eva

Publicerad 2012-11-20 04:11:05

Fina Josephine så vackert du skriver. Du har ett stort hjärta.

Svar: Tack Eva! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela