It's A Great Friday Morning!

Publicerad 2012-11-23 11:08:00 i

God morgon kära vänner!
 
Nu sitter jag åter igen i klassrummet - redo för den sista dagen på veckan. Lyssnade dessutom på mina vänner Ted Gärdestad, Stevie Wonder och en sväng Tommy Nilsson på vägen till skolan - så nu är jag på topphumör! 
 
Tänkte börja med träningen ordentligt idag och se hur mycket jag orkar - jag gillar att pusha mig själv! Hoppas att det blir upp emot 30 min på löpbandet med intervaller.
 
Imorgon bär det dessutom av tidigt mot Älvsjö och Stockholmsmässan - jag ska nämligen stå där och göra reklam för min kära skola i svart t-shirt med orange bokstäver - Mediagymnasiet! :D Ni som är där få mer än gärna komma över till vår monter och hälsa lite. Du kommer garanterat se vår logga någonstans. Den är svår att missa!
 
På söndag tänkte jag också sticka till en annan mässa - ATTITUDE Stockholm på Kistamässan som är en av Sveriges största modemässor. Jag har dock ingen som kan följa med mig än tyvärr. Någon som kanske vill hänga med? Messa mig i så fall! Skicka en kommentar här så växlar vi nummer (om vi inte redan har dem!)
 
Ha en toppenfredag så länge så hörs vi ikväll!
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela