Julklappsjagande och jobb...

Publicerad 2012-11-28 20:10:00 i I'm thinking of...,

God kväll kära vänner!
 
 
Sitter och jobbar lite och väntar på att pappa ska komma hem underbar indisk mat!
Är riktigt glad över att få jobba. Det känns extra kul också att det är med något som jag vill jobba med i framtiden - riktigt bra erfarenhet till senare.
 
Anyhow, jag har börjat fundera mer och mer på julklappar de senaste dagarna. Vill ge alla i familjen något som passar dem perfekt i smaken. Har fått höra lite önskemål här och var, men har inte riktigt kunnat avgöra än vad som anses som de bästa alternativen. Nåväl, jag antar att allt sådant löser sig inom ett par dagar ;)
 
Har dock en full önskelista själv (fniss fniss). Vet inte varför, men just den här månaden innan jul har jag hittat en massa fina prylar som jag skulle bli överlycklig över att ha inslagna till mig under granen. Här är ett par exempel:
 
 
Uppifrån från vänster till höger: Voluspa candle, Voluspa.com/Åhlens.com - Valentina EdP 50 ml, KICKS - Handcare duo, The Body Shop.com - Stickad pärlbroderad tröja, Lindex.com...
 
Åh, dem är så fina, eller hur? Jag suktar verkligen efter dem. Jag avgudar ljus, härliga dofter och vackra kläder. Har fastnat för Voluspaljusen precis som många andra den senaste tiden.
 
Vad vill ni finna under granen?
 
Vinterkramar,
 
Josephine<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela