More Fun!

Publicerad 2012-11-08 22:22:00 i I'm thinking of...,

Hej underbara och kära vänner!
 
Jag vet att mitt uppdaterande har varit en skopa tråkigt och tanigt på sistone - men inte länge till! Tänkte vara mycket roligare i helgen! Renoveringen hemma är praktiskt taget klar och ni ska få se bilder på mitt nya snygga underbara skrivbord (och arbetsplats!)
 
Dessutom tänkte jag komma med lite nya roliga recept, tips på presenter till fars dag och lite annat roligt!
 
Kliar det i fingrarna? Jag hoppas det!
 
Hoppas att ni alla i alla fall har en toppenkväll, och hörs vi imorgon?
Och om ni som är nere...You'll find that life is still worthwhile, if you just smile :) <3
Massor av höstkramar,
 
Josephine<3

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-11-09 09:34:51

Ett fint citat från Nalle Puh: Det är svårt att vara nere med en ballong

Svar: Precis! <3 ;)
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela