Oh, God...

Publicerad 2012-11-17 16:25:00 i Life In General,

God kväll vänner!
 
Jag har haft fullt upp idag och har även fullt upp just nu. Tänkte dock att jag skulle skriva ett litet trevligt inlägg i alla fall till er i alla fall för att fylla ut tystnaden så att säga ^^
 
 
Har både jobbat och skrivit arbete till nationella proven i svenska. Hoppas att allt kommer att hålla marginalerna. Åh vad jag längtar till måndag eftermiddag då jag redan har gjort mitt svenska-tal.
 
Skumt va? Jag älskar att stå på scen och spela teater men är livrädd för att läsa tal? Hmm...Hur går det ihop...?
 
I alla fall:
Ikväll blir det Turkey-dinner med vänner. Ska bli så roligt att fira lite thanksgiving i förväg ;)
 
Dessutom imorgon blir det både kära återseenden med kompisar och ett födelsedagsfirande. Hoppas att jag hinner med allt ^^
 
Jag slänger in två söta bilder här på min vovve där han har på sig sin nya handsydda pippi-tröja. Visst är han söt? ^^
 
 
 
Hoppas att ni har en toppenlördag!
 
Höstkramar från en stressad men glad Josephine<3

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-11-17 20:48:49

Jättesöt vovve i pippitröja!

Svar: ^^
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela