Shrimp Delight...

Publicerad 2012-11-10 14:45:00 i Food Love,

God eftermiddag kära vänner!
 
Tänkte att jag skulle passa på att ge er receptet för den goda maträtten som jag fixade ihop till mig och mamma igår. Vi lärde oss den av en gammal kompis och rätten funkar perfekt som en förrätt eller en snabb middag om man inte är så hungrig.
 
Som sagt - som jag alltid säger - det är superlätt att göra!
 
Till detta behöver du: (räcker som snacks till ca 4 personer)
Nachos (bäst resultat med Doritos eller ICA's egna!
Rhode Island-dressing (ett tips är att ta FELIX's version!)
Räkor
Philadelphia-ost (300-gramsförpackning)
 
Gör såhär: Först börjar du med att sprida ut philadelphiaosten över hela botten av tallriken som första lagret. Täck hela så jämnt du kan.
Lite såhär kanske...? ;)
 
Efter det så lägger du på räkorna...
Helst jämnare än vad jag gjorde på den här bilden ^^
 
På med Rhode Island-sås...
 
 
 
 
Och sedan sätter du nachosen i en ring runt omkring!
 
Mumsigt! En riktig smarrig sak att äta i soffan till en bra film med något gott att dricka! <3
 
 
Höstkramar,
 
Josephine<3 (snart kommer ny header!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela