Vad händer på söndag?

Publicerad 2012-11-09 20:21:00 i I'm thinking of...,

  God kväll vänner!
 
Har precis kommit hem från en underbar eftermiddag med min bästis - gud vad hon är awesome!
 
Anyway, tänkte i alla fall fråga er om ni är medvetna om vad som inträffar på söndag??
 
JO, FARS DAG :D <3
 
Jag funderar ofta på vad min pappa vill ha då han är rätt kräsen när det gäller ett par present-områden. Han vill alltid välja sina egna kläder och vill helst inte ha något som tar plats.
"Jag vill ha något som kommer att ta slut", brukar han påpeka. Komiskt kan man tycka, men det gör det rätt svårt för mig vid julafton, födelsedagar och alla hjärtans dag.
 
Och på söndag. Men därför tänkte jag i alla fall konstatera en sak: jag har en maaaaassa options kvar, eller hur? Och det har ju ni med! Därför tänkte jag att jag kunde komma med lite roliga tips om vad ni skulle kunna ge er pappa på denna speciella dag:
      
Alla pappor behöver en trevlig korköppnare ;) 129; - LAGERHAUS Hitta den här:korkskruv-
 
 
                                                                  
Fast din pappa kanske föredrar en stilren och snygg slips? ;) 199; -, BROTHERS Hitta den här:slips- 
          
...Eller kanske en härlig parfym? (min kära pappa råkar ha en sån här så jag vet att den doftar ljuvligt manligt ^^)
                                                  355; - KICKS Hitta den här:diesel/
 
 
Eller om ni har en pappa som min...
Varför inte gå till Ejes? :D
Ejes är en underbart trevlig delikatesschoklad-butik i Stockholm. Det går även att köpa annat än choklad om just din pappa inte föredrar den sortens delikatess. Färska svartvinbärs, aprikos och hallon-toppar trängs med alla möjliga olika sötsaker inne i den lilla butiken. Ni kanske ska ta en titt därinne? ;)
 
 
Vill du ta en titt? Här hittar du dem://www.ejeschoklad.se/kontakt.php
 
Bra tips? Hoppas att något av dem tilltalar er!
 
Ha en jättebra fredagskväll. Nu ska jag mysa med mamma!
 
Höstkramar,
 
Josephine<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela