-Fårtavlor In Motion-

Publicerad 2012-10-13 13:56:00 i

Tjena babys!
 
Träningen flyttades fram så nu så ska det bli lite arbete i rummet! 
Mitt rum ska storstädas idag. En del utrensning, dammsugning, torka av golv, renbädda och hänga upp lite konst! Jag glömde faktisk visa de två underbara tavlor som jag köpte på Bokmässan i Göteborg. Han som stod och sålde tavlorna är gift med konstnären - och konstverken är så otroligt fina! Stod och pratade med mannen ett par gånger under mässan och köpte sedan två av mina favoriter - fast om jag skulle kunnat skulle jag ha köpt tavlorna och hängt upp dem på mina väggar!
 
 
 
Motiven är endast på får, och längst ner på varje tavla så står det ett skämt. Till exempel "Får love" eller "Får music lovers". Dem är alldeles undebara! Om ni själva vill kolla igenom vilka olika motiv som finns så får ni jättegärna kolla in konstnärens hemsida. Där kan du både titta på och beställa ett stort utbud av tavlorna (tyvärr finns inte alla att beställa där). Kolla in! http://fårträffligapresenter.jetshopfree.se/default.aspx<3
 
 
Nej, nu ska jag återgå till min verklighet idag som ska bestå av: Hög Elvismusik i stereon, rejäl utrensning och utsmyckning av rummet. See ya later ;)
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela