A day on the town ;)

Publicerad 2012-10-13 19:30:00 i Fashion Coma,

 
Tjena!
 
Det blev inte så mycket rumfixande idag, ärligt talat. Istället en shoppingdag på stan! Och alltså inte för mig - utan för min vovve ^^ Sigge behövde nya vinterkläder så därför så åkte vi till den bästa hundklädesaffären i stan som min barndomskompis mamma äger, ChicDog! Dem har hundkläder för alla raser och storlekar och dessutom en massa andra roliga grejer till hundar! http://chicdog.se/ <--- Här är länken om du vill kolla in något till din vovve! ;)
 
I alla fall så var vi där en stund och sedan när vi släppt av syrran på hennes jobb tog pappa, jag och mamma varsin cheeseburgare, handlade och åkte sedan hem. Nu sitter jag här och dem har tagit en tupplur så kanske borde väcka dem så att vi kan äta ^^
 
Hoppas att ni haft en bra lördag! <3 Här kommer lite bilder från idag!
 
Idag har jag haft på mig min gråa mysklänning, min Jones New York-kappa, min rosa halsduk ^^, ett par marinblå högklackade Deichmann-skor och även idag min O'LILY-väska...
Varmt ovh skönt om halsen...Men väääldigt kallt om benen ^^
Sigge shoppade en massa kläder...
 
Framförallt denna trendiga gråa pärlskappan ^^ Passar perfekt för vår lilla nakna sötnos <3
 
 
Vi hörs mer imorgon people! Njut i soffan <3
 
 
Josephine<3
 

Kommentarer

Postat av: EVELINA KNIPSTRÖM

Publicerad 2012-10-18 12:16:52

Vad söt Sigge är och fin i sina nya kläder! =D

Svar: Tack så mycket! :D Ja visst blev han söt?
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela