Aloe Vera, gråa pumps och jobbsökande...

Publicerad 2012-10-09 13:32:00 i Life In General,

God eftermiddag kära vänner!
 
 
Idag hade jag min härliga tisdag - equals alltså att sluta 11.40. Riktigt härligt!
Jag bestämde mig för att åka hem till min kära mamma och göra lunch till henne istället för att äta i skolan, så för mina lunchpengar köpte jag istället två flaskor med Aloe Vera-drycken med smak av gojibär till mig och mamma. Sitter just nu och smuttar på den. Den är frisk och god i smaken men Aloe Vera-köttet i den gör den lite grumlig och flummig. Det är rätt kul ^^
 
The lunch...;) Tonfisk med kokta ägg och äppleskivor toppade med gräddfil, vitpeppar och grillkrydda...Mmmm...
 
Anyway, jag sitter just nu och fasar för hur jag ska kunna finansiera alla nya snygga kläder som jag vill köpa...Har sökt två jobb med båda platserna var fulla så får väl söka på bredare breddgrader...Skulle vara väldigt trevligt att tjäna lite mer pengar!
Just nu har jag fått en hang-up på ett par jättesnygga gråa pumps som jag såg på en tjejs modeblogg. De är verkligen jättesnygga och jag vill så gärna ha dem.
Dessa hitta du här på Weekday ;) :weekday
 
 
Hmm...Får väl se till att skaffa ett jobb så snabbt som möjligt...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela