Cons & Pros

Publicerad 2012-10-15 18:48:07 i

God kväll kära vänner!
 
Vill först bara säga att jag har en fråga till er som går in här på dagarna: Vad önskar ni mer av här i bloggen? Var vill ni mest att jag ska skriva om? Vill ni kanske ha lite mer uppdatering om mina recept eller kanske lite mer om hur jag klär mig? Kanske lite om musik? I så fall KOMMENTERA det! Jag blir så himla glad om jag kan få feedback! <3
 
Anyway...
Denna dag har varit både dålig och bra.
När jag vaknade upp imorse var jag ännu mer förkyld och kände mig trött och hängig. Dock gick jag upp och gick sedan till skolan (med lite övertalning från mamma). Dagen  var ok (mina kompisar livade upp den) men jag var fortfarande alldeles slut. När jag gick ut från skolan regnade de och det var då jag blev medveten om att jag bara hade ett par högklackade skor och en tunn jacka. Kul.
 
När jag kom hem mötte jag i alla fall syrran och hennes kompis vid busshållplatsen så vi åkte hem tillsammans.
Det positiva som hände när jag kom hem var att det visade sig att nya numret av ELLE hade kommit hem och väntade på mig. Jag kurade ihop mig i soffan och började mysa men sen så ville min kära fader att jag skule ut med hunden. Märk väl att nu spöregnade det och det var kolsvart ute. Dessutom hatar min vovve regn så det blev ingen tuff match.
 
Nu sitter jag i alla fall här och har fått tillbaka kroppsvärmen. Vet inte riktigt hur det blir med förkylningen. Är ganska utmattad känner jag...Undrar hur det blir imorgon...
 
 
I alla fall, hoppas att ni har det bra och att ni är inomhus och värmer er med en varm kopp te och mysiga kläder. Jag tänker i alla fall byta om till något mjukt och mysigt nu.
 
Höstkramar,
 
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela