Fall's at the door...

Publicerad 2012-10-07 13:04:00 i Fashion Coma,

God morgon kära människor, eller ska jag säga god förmiddag?
Jag har just haft en alldeles awesome sleepover med mina vänner Ester och Felicia. Vi var uppe till klockan 5 på morgonen så ni kanske förstår att jag varit lite dåsig fram tills nu ;)
 
Igår (innan mina vänninor kom) så var jag med familjen i Hagaparken.
Hagaparken är en av mina absoluta favoritplatser i hela Sverige. Kanske till och med i hela världen. Jag känner mig alltid så fridfull och lycklig när jag är där och önskar att jag kunde åka dit oftare. Jag kom på när vi steg ur bilen igår att jag inte hade varit där på ett år. Det känns som en evighet.
 
Men som sagt, jag blev återförenad med min älsklingspark och mycket vackra bilder fick vi! Det kommer krävas kanske en eller två veckor till innan hela parkens löv har blommat ut i alla härliga höstens färger, men det fanns i alla fall en del röda träd...<3
Igår invigde jag min nya Missoni-klänning tillsammans med min New York & co - jacka och ett par varma stövlar. Hade först tänkt att sätta på mig mina röda högklackade stiletter men insåg att jag skulle frysa fötterna av mig ^^ Glad att jag beslöt mig att göra ett skobyte ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela