I <3 Vera

Publicerad 2012-10-24 19:58:00 i Fashion Coma,

 
God kväll kära vänner!
 
Ikväll har jag suttit (som flera kvällar innan) och beundrat Vera Wangs underbara kollektion - Simply Vera by Vera Wang - som finns i en av mina favoritaffärer i USA - KOHL'S.
 
Veras stil är väldigt glamourös men simpel och klassisk. Jag är ett stort fan av både kläder och accessoarer. Än så länge är min Vera-samling inte speciellt stor - men den växer långsamt men säkert!
Just nu har jag ett par örhängen, en väska, ett nattlinne och ett par nattbyxor. Min mamma har en massa fina av Veras pyjamasar så jag funderar på att kanske sno till mig en...Hihihi ^^
 
Här är i alla fall en del av mina cravings från det senaste i kollektionen - väskor och smycken! <3  
             
                 
Något speciellt ni gillar? Allt finns på KOHL'S att köpa! ^^ <3 Hoppas att dem kan skeppa hit!
 
Höstkramar,
 
Josephine<3
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-10-24 20:06:48

Min absoluta favorit är väskan<3 Övriga blir nummer 2

Svar: Ja väskan är jättefin! Riktigt härlig röd färg. Just nu vill jag ha ett flertal av hennes väskor ^^
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela