I Do Believe I'm getting there!

Publicerad 2012-10-17 17:14:00 i Life In General,

God eftermiddag/kväll kära vänner.
 
 
Jag börjar känna mig en släng bättre nu och ser faktiskt fram emot att ha lite medieproduktion imorgon. Halsen är inte totalt återställd och jag är fortfarande lite matt men en god natts sömn och lite bra mat och hälsokur kommer säkert att hjälpa till!
 
Ska se om jag kan hitta en rolif outfit som jag kan ha på mig imorgon och sedan fota den så att ni kan få se. Ska nu kolla igenom lite saker och planera för morgondagen.
 
Love,
 
Josephine<3
En betydligt friskare och gladare version av mig på min födelsedag i somras. Hoppas att jag mår lika bra och är lika glad imorgon som jag är på den här bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela