I'm very sorry!

Publicerad 2012-10-11 19:24:00 i Life In General,

Hej gottfolk! 
Jag är väldigt ledsen över att jag inte hinner göra något roligt inlägg idag, och detta är alltså förklaringen: Jag måste ta 10 st bilder till n fotoredovisning imorgon p mediaproduktionen och så måste jag skriva klart en text om Konspiration58. Ni kanske förstår att jag är lite stressad ^^ Men no worries jag blir klar om det så ska bli inatt och imorgon tänkte jag inviga min fashionkategori med en första outfit-bild! Sounds fun?
 
 
Vi hörs senare och håll tummarna för mig!
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela