It's fall...

Publicerad 2012-10-08 20:53:00 i

God kväll allihopa!
 
Det känns verkligen att hösten är i luften nu. Träden blommar ut i varma färgskalor och man börjar känna vindpustar slå mot jackan. Det är en otroligt härlig känsla tycker jag, då jag verkligen älskar hösten!
Min härliga lilla rätt som jag fixade till när jag kom hem. Naturell fil med äpple-päron-keso, mandlar och pecannötter överströdda med kanel och grönt te ^^ Riktiga höstfärger...
Dem underbart härliga ljusen i mitt rum som lyser såhär mysigt på kvällen...
 
Hade lite höstmys själv i soffan med Sex & the City när jag kom hem...;)
 
Så jag föreslår att ni allihopa letar upp en mysig filt att ha på er säng snart för att sedan koka upp lite te och sätt på er mysiga kläder, för hösten är till för att mysa! ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela