Memories of the past few weeks...

Publicerad 2012-10-09 14:13:00 i Life In General,

Jag kom just på att det skulle vara roligt att göra en summering av vad jag gjort den senaste tiden.
 
 
- Jag har ju förstås börjat första året i gymnasiet med mediautbildning - vilket är både spännande och jättekul!
- Jag gick på releasefest för en bok som en av mina favoritförfattare från Sverige skrivit - Simona Ahrnstedt.
- Jag var på bokmässan i Göteborg.
- Jag hade en sleepover med mina awesome kompisar Ester och Felicia.
- Jag har flummat omkring med min "brorsa" Patrik.
 
 Har gjort mycket men...
Känns som att jag har mycket mindre tid att göra saker numera, trots att jag faktiskt har försökt att både plandera bättre, gå och lägga mig tidigare och inte har speciellt mycket plugg utanför skolan än så länge. Men tiden går fort och ibland känns det som att den flyger förbi innan jag hiner titta. Det är sorgligt men som ni alla vet kan jag vara ett stort fan av tempo - jag gillar när det går undan!
Jag och Simona på releasefesten för hennes nya bok "Betvingade" (håller på och läser den, riktigt bra!), en slags uppföljare till hennes första bok "Överenskommelser" (som för övrigt är fenomenal om man är ett fan av romanceromaner!).
 
Glad Josephine första bokmässa-dagen. Lite trött och med ostyriga ögonbryn ^^ men mycket uppspelt och glad över att åter igen få vara i Göteborg...Dessutom var det nya Missoni-linnet, kostymbyxorna och nithalsbandet på som dagens outfit! ;)
 
Tar en liten paus med mamma i lobbyn på Nordens största hotell, "Gothia Towers", i Göteborg utanför dörrarna på mässan.  Ser lite butter ut ^^ men det var faktiskt en jättebra dag med härliga människor, underbara bokköp och trevlig middag på kvällen. Dessutom blev den en mycket trevlig outfit av min lila Julian Taylor-klänning, bananhalsband från Claire's ^^, turkosa bälte, missoni och KappAhl-armband och fina ringar tillsammans med utsläppt hår och blommig Champs-väska ;)
 
 
Har ni haft en bra början på er höst, kära vänner? ;) <3
 

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2012-10-09 17:23:43

Jag gillar din blogg! Kram

Svar: Åh baby tack! Det är jättekul att du tycker det. Jag gillar din med, kram!
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela