Remakes

Publicerad 2012-10-14 15:31:00 i Life In General,

 
Hello honeys!
 
Just nu håller jag på och grovstädar mitt rum. Med andra ord: Polerar alla mina vackra gamla möbler, dammsugar, byter lakan, ställer i ordning och rensar ut. Dessutom har den ena fårtavlan kommit upp på väggen, och snart ska den andra upp också! Vissa måste tycka att jag är galen, men jag tyckr faktiskt att det är kul att fixa och dona hemma ibland. Städa i ordning och sedan se hur fint det blir och hur härligt fräscht allt doftar. När mitt rum är rent känns min själ ren ^^
Här ovanför är mitt sängbord med den antika lampan som jag ärvt av min kära mormor, alla mysiga ljus och de vackra lyktorna i fönstret som jag fick i födelsedagspresent av kära vänner!
 
Fårtavlan hamnade ovanför sängbordet bredvid prylhyllan och drömfrångaren. Tyckte att det blev riktigt fint! Vad tycker ni? :D
 
 
Hur har ni det? En skaplig söndag? Kommentera!
 
 
Love,
 
Inredningstjejen Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela