Sephora fighting for Breast Cancer

Publicerad 2012-10-06 12:38:00 i I'm "tipsing",

Sephora är ett amerikanskt sminkföretag som säljer kosmetik från alla ledande märken för parfym, hudvård och smink. Det är där som jag shoppar allt mitt smink när jag är i Florida. Just nu har dem ett jättefint set med sminkborstar, där en del av kostnaden stöder forskningen för bröstcancer. Jag älskar verkligen borstarna! En riktigt fin och uppiggande färg. Passa på att köpa! <3
                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela