Some Autumn Wishes

Publicerad 2012-10-15 21:34:00 i I'm "tipsing",

God kväll kära vänner!
 
Jag har suttit och tittat igenom lite trevliga saker nu när hösten är här! En massa sprakande härliga färger som verkligen kan liva upp i mörkret har jag nu samlat ihop i ett enda härligt foto! Alla dessa saker står just nu på min önskelista. Visst ser dem underbara ut?
 
Lila väska, Simply Vera by Vera Wang at KOHL'S.com - Parfym med blommor, Valentina by Valentino KICKS.com - Grön mönstrad blus, Lindex.com - Parfym Dark Orchid Victoriassecret.com - Väska med clowner Cirque de soleil-inspirerad, Desigual.com - Lila överkast H&M home Hm.com - Rosa sminkborstar by SEPHORA SEPHORA.com...<3
 
Var vänlig frossa! ;)
Josephine<3
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-10-17 11:54:53

Allt är supersnyggt.Du har god smak min sköna. Min favorit är den fina gröna blusen.

Svar: Åh tack Anitha! Det är jättekul att du tyckte om det! :D Blusen är jättefin!
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela