The Test Express

Publicerad 2012-10-23 19:51:00 i Life In General,

God kväll kära vänner!
 
 
Jag är ledsen att jag har varit dålig på att uppdatera - men mycket har hänt de senaste dagarna!
 
- Jag kanske kommer att kunna få ett jobb
 
- Vi renoverar mitt och min systers kontor hemma
 
- Jag har ett stort historia-prov till imorgon som ligger och vrider sig i magen på mig...
 
Jag kan inte allt än! Därför tog jag nu tillfället i akt att titta igenom våra skatter hemma och hittade ett par bra böcker som innehåller tonvis med fakta om det långa 1800-talet - som provet handlar om.
 
Jag lovar att återkomma med roligare inlägg imorgon.
Tills dess, höstkramar!
 
 
 
Josephine<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela