The Wishlist Is Getting Bigger And Bigger...

Publicerad 2012-10-10 21:00:00 i Fashion Coma,

 
Ja, mina kära vänner...
 
 
Jag har jst insett att om jag inte får ett jobb snart så kommer jag att gå i personlig konkurs. Jag ser så himla mycket snygga saker just nu som jag vill ha och det gör ont när jag inser att jag måste spara när jag vill spendera! Så nu tänker jag söka till ännu fler tjänster. Hoppas för guds skull att någon svarar! Snälla håll tummarna för mig!!!
 
 
Tänkte i alla fall visa ett par grejer på listan som fallit mig i smaken den senaste tiden...Åh, det bara kliar i mina fashionistahänder när jag ser dessa..
.
 
 
Den här väskan hittade jag igår när jag satt och skummade igenom MQ's grejer på deras hemsida. Blev alldeles kär i den! Väldigt stilren och "classy"...
Hitta den här:clutch
Den här skon har blivit lite av en favorit just på grund av den härliga gröna färgen.
Hitta paret här:zalando
 
Den här pärljackan från Lindex är extremt cool! Jag såg den idag när jag var där och blev bara förälskad! Älskar pärldetaljerna och det härliga mönstret. Och vet ni vad? Det slutar inte här, det fortsätter över ryggen också...
 
Såååå cool, eller hur? Hitta den här:Kavaj
 
 
 
Och ja som sagt, det där är inte allt...Det finns faktiskt sisådär...Hmm...Ja, jag kan inte räkna ^^ Men jag tänker i alla fall jobba på egen hand för att få grejerna. Tror att det är mycket roligare och att jag kommer att känna mig mer stolt när jag kan tjäna mina egna pengar! ;)
 
Kram <3
 

Kommentarer

Postat av: Ester

Publicerad 2012-10-10 22:52:45

Kära du, jag klarar inte av mer! Varje gång jag går in på din makalöst perfekta blogg så kommer min shopaholic-sida fram och jag får ångest över att inte kunna köpa alltihop -_- seriöst du lägger upp alldeles för snygga bilder, darling <3 xx

Svar: Oh baby, när vi är miljonärer så kan vi gå ut och storshoppa ;)
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela