Wednesday Flower

Publicerad 2012-10-24 11:34:30 i Fashion Coma,

God morgon kära vänner!
 
Jag är fruktansvärt trött men ändå taggad inför att äntligen blir klar med det här provet som legat och spökat hos mig ett tag. Jag vet att jag kan allt redan - jag måste bara koncentrera mig!
 
I alla fall lekte jag lite med kläder imorse och fixade till en spontan outfit med blommor - kände att det behövs nu när de riktiga börjar försvinna inför vintern...
 
 
 
 
 
Like it?
 
Vi hörs senare!
 
Höstkramar,
 
Josephine<3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-10-24 14:09:33

Allting klär en skönhet

Svar: Det är sant Anitha...<3 Precis som du!
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela