You're Mostly Welcome...

Publicerad 2012-10-05 21:06:52 i

Hej och välkommen till min nya, snygga och uppfriskande blogg! Här kommer jag att dela med mig om min vardag, mina kunskaper, mina passioner och mina livserfarenheter - plus mina matlagningsscills! :D Jag är jätteglad för att jag äntligen nu har satt igång och jag ser verkligen fram emot att börja skriva. Imorgon blir det mer skrivande, då jag kommer att bjuda på härliga recept, konst, musik, kärlek och värme. Missa det inte!
 
Love,
Josephine <3
Photo by: Paul Morrison, Nautilus Photography.

Kommentarer

Postat av: Anitha

Publicerad 2012-10-05 21:14:16

Jag är skuggan för att få veta allt om vad du gör

Svar: Hihi ja du är så välkommen skuggan ;)
Josephine Alexis

Postat av: Agnetha

Publicerad 2012-10-05 21:15:49

Grym bild på dig och välkommen in i bloggvärlden!


Svar: Tack Agnetha! :D
Josephine Alexis

Postat av: Mamma Carina

Publicerad 2012-10-06 13:01:49

Tjusigt,kulturellt intressant, fina bilder... Duktiga (min lilla) tös!
Love You!

♥ Mammis

Svar: Tack mams! <3
Josephine Alexis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela