LAS VEGAS, NEVADA PICS!

Publicerad 2013-01-14 13:43:00 i Adventures,

Jag lovade er igår kväll att jag skulle lägga in en massa ilder från Las Vegas här - så här är dem! :D Däremot inte alla, har tagit över 500...xD Anyway, om ni vill ha någon bild så får ni hojta till bara, så ger jag er tillstånd att kopiera den eller så kan jag mejla originalet. Pussar och kramar! Scrolla ner nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag. Ville. Shoppa. Däääääär! ^^
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ledsen för bildkvalitén här. Mötte en sjungande charmör på gatan som totalt fastnade vid mig xD han började sjunga efter mig och gick med mig ett par meter. När jag kom tillbaka till samma ställe var han tvungen att ta en bild med mig och började sedan pedika om att jag borde bli modell xD Haha, det var roligt! Slutade med att jag köpte hans skiva och fotades med honom!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten kompis dök plötsligt upp i Death Valley...;)
 
En av de lägsta punkterna på jorden. Den ligger flera meter under den vanliga vattennivån...
 
Sea level...
 
For the artist herself..? ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Operan bredvid hotellet som sägs vara förbannat...
 
 
Creepy yet? Jag ville knappt gå in...^^
 
 
Haha, that's all for now kids! Vet inte hur lång tid det hade tagit om jag visat upp alla bilder. Dessa är inte ens redigerade (dem ska fixas!) Men hoppas att det var kul i alla fall! ^^
 
Vad gillade ni bäst?
 
Kram Josephine <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josephine Alexis

Välkommen! Jag är en fascinerad 16-åring i Stockolm. Pluggar, jobbar, försöker att njuta av livet och samtidigt hinna med det. Lever för kärlek, musik och äventyr. Enjoy! <3

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela